Nokia N97

Nu har Nokia äntligen bekräftat ett utgivningsdatum för N97, det blir den 2 Juli, åtm i Finland! Skall bli väldigt intressant/roligt att se hur den funkkar i verkligheten! Allt har ju sett bra ut på video klipp, men det är ju ändå inte samma sak som att hålla en i handen. Det blir min första touch screen telefon. Har varit något intresserad av Iphone men pga. att den saknar vanliga tangenter så har den gått bort. Finns ju nog en hel del andra som har både touch screen+fysiska tangenter, men dom är för mig så "udda" märken så dom har jag inte gett speciellt mycket uppmärksamhet! Har alltid funderat hur man använder en touch screen på vintern? Blir inte operativ systemet trögt av kylan? Är det inte kluppigt med kalla fingrar att alltid hitta rätt? Om någon har svar på dess frågor, skriv gärna åt mig! Som sagt..i väntan på N97..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0